آشنایی با بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

در این مطلب ما قصد داریم شما را با بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران آشنا کنیم و مکان‌هایی که می‌توانید در اطراف تهران یک ویلا را ساخته و یا خریداری کنید را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس در این مطلب با املاک ۱۳۷ کردان همراه باشید. تهران یکی از کلانشهرهای ایران است که به دلیل نزدیک بودن آن به شهرهای شمالی، مناطق ییلاقی بسیاری را دارد که افراد با ساخت ویلا در این مناطق تصمیم گرفتند روزهای تعطیل خود را در اینجا بگذرانند و اوقات فراغت جذابی را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد می‌کنیم از خرید ویلا در کردان هم دیدن کنید.

خرید ویلا در کردان با بهترین قیمت
برای خرید ویلا در کردان با مشاوران ما ارتباط بگیرید
املاک ۱۳۷کردان

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

قسمت‌های بسیاری از شهر تهران وجود دارند که به عنوان یکی از بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران شناخته می‌شوند. در این قسمت همراه املاک ۱۳۷ کردان باشید تا در کنار یک دیگر به تعدادی از انواع مناطق ویلایی اطراف تهران بپردازیم. در ادامه شما هر آن چیزی که باید در مورد بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران بدانید را خواهید فهمید. معمولا بهترین مناطق اطراف تهران برای خریداری کردن ویلا از نظر املاک ۱۳۷ کردان، مناطقی هستند که قیمت مناسبی داشته باشند و با توجه به این موضوع، شما می‌توانید در این مناطق باغ ویلاهایی را خریداری کنید که با داشتن بودجه مناسب آن‌ها را بازسازی کرده و به شکل دلخواه خود آن را طراحی کنید یکی از این مناطق که مورد تایید کارشناسان ما است خریدن ویلا در برغان است. شما می‌توانید از کارشناسان مطرح املاک ۱۳۷ کردان، اطلاعات لازم جهت قیمت خرید ویلا در مناطق ویلایی تهران را کسب کنید و سپس اقدام به خریداری کردن بهترین ملک در این دسته از منطقه‌ها کنید.  ممکن است یک ویلای معمولی به سبک کلاسیک را مشاهده کنید که قیمت پایینی را دارد اما شاید یک ویلا با متراژی پایین‌تر نیز در همان منطقه وجود داشته باشد که به سبک مدرن ساخته شده است و قیمت بالاتری را به خود اختصاص دهد پس باید در هنگام خرید ویلا در اطراف تهران حواس خود را بیشتر جمع کنید. 

مناطق ویلایی اطراف تهران

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران کدامند؟

تهراندشت کرج

تهراندشت در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج قرار دارد. با مراجعه به اتوبان تهران قزوین و طی مسافت کوتاه، در سمت چپ اتوبان می‌توانید منطقه تهراندشت را مشاهده کنید. تهراندشت در واقع در جنوب رشته کوه‌های البرز قرار گرفته است. آران، سهیلیه، زعفرانیه، عباس آباد، نمکلان و.. از توابع و روستاهای این منطقه می‌باشد. این منطقه به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که دارد یکی از بهترین مناطق برای ساخت انواع ویلاها و باغ‌ها است و همچنین جزو “بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران” هم است. پیشنهاد می‌کنیم نگاهی هم به ویلا مدرن در کردان بیندازید.

بهترین مناطق ویلایی تهران

شهرک جهان ویلای تهراندشت

یکی از گران ترین و لاکچری‌ترین شهرک‌های تهران که بین بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران جا دارد شهرک جهان ویلا تهراندشت است. ویلاهای بسیار لوکسی در این شهرک وجود دارند و هم‌چنین اراضی بسیار خوبی نیز برای افرادی که قصد دارند در بهترین مناطق ویلایی تهران زمینی را داشته باشند، دارد. اراضی موجود در این شهرک بین ۸۰۰ تا ۱۰۵۶ متر مربع است.

شهرک تیسفون اندیشه کرج

یکی از شهرک‌های معروف در غرب تهران، شهرک تیسفون اندیشه کرج است. این شهرک در جنوب فاز یک اندیشه قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خریداری کردن ویلا در این شهرک نیز نگهبانی ۲۴ ساعته آن است. این شهرک ۲۴۰ قطعه دارد و تمامی قطعات در فضایی آسفالت کشی شده قرار گرفته‌اند، همچنین شما می‌توانید با خرید ویلا مدرن در کردان لذت خرید ویلا های با امکانات خوب و قیمت مناسب را تجربه کنید.

قیمت خرید ویلا در هرکدام از این مناطق چقدر است؟

اگر بخواهید در بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران ویلایی بخرید باید بدانید ویلاها در هر کدام از مناطق بالا، قیمت‌های مختلفی دارند. به عنوان مثال، خرید ویلا در کردان، ویلا مدرن در کردان و یا ویلا در برغان می‌تواند قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص دهند. درواقع قیمت‌ها با توجه به مکانی که باغ ویلا در آن قرار دارد و متریالی که برای ساخت این ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعیین می‌شوند. 

مناطق ویلایی اطراف تهران

قیمت اجاره ویلا در هرکدام از این مناطق چقدر است؟

 در این قسمت قصد داریم درمورد اجاره این دسته از ساختمان‌ها اطلاعاتی را به شما بدهیم. برخی از افراد که بودجه لازم برای خریداری کردن باغ و یا ویلا در بهترین مناطق اطراف تهران را ندارند، اقدام به اجاره آن‌ها می‌کنند. اجاره ویلا‌های اطراف تهران می‌تواند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه باشد.

برخی از افراد نیز اقدام به اجاره خانه به صورت سالانه می‌کنند که کمی به صرفه تر از دیگر موارد است. به نظر می‌آید که اجاره کردن این دسته از ویلاها می‌تواند کار راحتی باشد، اما باید نکاتی را در این زمینه مد نظر قرار داد. به عنوان مثال، زمانی که شما ویلایی را برای خود خریداری می‌کنید، دیگر نگران این موضوع نیستید که با پله‌های ویلا چگونه رفتار می‌کنید و یا جا به جایی مبلمان آسیبی به دیوارها رسانده است یا خیر. اما به هنگامی که یک ویلا برای شما اجاره‌ای است، باید حواس خود را در این زمینه بسیار جمع کنید تا مشکلی برای اجزای داخلی و یا خارجی ویلا به وجود نیاید.

افرادی در این زمینه وجود دارند که به صورت اختصاصی در زمینه اجاره ویلای مناطق ویلایی تهران فعالیت دارند. این دسته از افراد معمولا درآمد بسیار خوبی در این زمینه کسب می‌کنند و سود خوبی را از اجاره هر ویلا به دست می‌آورند. پس اجاره ویلا در بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران حتی می‌تواند یک کسب و کار بسیار سودده باشد. برخی از مشاورین املاک نیز اقدام به اجاره این دسته از ویلاها می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها نیز کمک بگیرید. در زمینه قیمت اجاره این ویلاها باید به شما بگوییم که برای هر ویلا با توجه به امکاناتی که برای خود دارد، قیمت متفاوتی نیز ارائه می‌شود که شما می‌توانید به راحتی از کارشناسان املاک ۱۳۷ کردان، اطلاعات لازم درمورد قیمت اجاره این دسته از ویلاها را به دست آورید.

ارزان ترین ویلا ها در اطراف تهران کدامند؟

برای دسته افرادی که بودجه محدود برای خریداری کردن ویلاهای اطراف تهران را ندارند، خریداری کردن یک ویلا در منطقه ارزان ویلایی تهران بهترین پیشنهاد است. این مناطق معمولا به دلایل مختلفی به عنوان یک منطقه ارزان معرفی می‌شوند. ممکن است به دلیل این که منطقه به تازگی شناخته شده، به عنوان یک منطقه ارزان قیمت شناخته شود و یا به دلیل این که منطقه دارای امکانات کمتری نسبت به دیگر مناطق است، به عنوان یک منطقه ارزان قیمت برای خرید ویلا معرفی شود.

شهرهای اطراف تهران مانند محمد شهر، شهریار، ملارد، ساوجبلاغ و … جزء مناطق ارزان قیمت برای خریداری کردن باغ و ویلا هستند. در بین این شهرستان‌ها ساوجبلاغ که یکی از شهرستان‌های غربی استان البرز است، به عنوان یکی از زیباترین مناطق برای خریداری کردن ویلا محسوب می‌شود. ساوجبلاغ با داشتن آب و هوای خوب به عنوان یک منطقه گردشگری شناخته می‌شود. در آخر هفته‌ها افراد با طی کردن مسافتی کوتاه می‌توانند به راحتی به این منطقه برسند. می‌توانید با کارشناسان مطرح املاک ۱۳۷ کردان در این زمینه ارتباط برقرار کرده و بهترین مناطق برای خریداری کردن یک ویلای ارزان را مشاهده کنید. 

گران ترین ویلا ها در اطراف تهران کدامند؟

همان طور که ویلاهای ارزان قیمت در اطراف شهر تهران وجود دارد، ویلاهای گران قیمت نیز دیده می‌شوند که طرفداران خاص خود را دارند. این دسته از ویلاها معمولا در انواع شهرک‌های مختلف وجود دارند که در این شهرک‌ها امکانات بی نظیری وجود دارد. به عنوان مثال شهرک جهان ویلای تهراندشت که در عنوان‌های قبلی به آن پرداختیم، به عنوان یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین شهرک‌های ویلایی نامیده می‌شوند.

 این شهر‌ک با خدمات بی‌نظیری که به خریداران خود می‌دهد به عنوان یکی از بهترین و گران‌ترین شهرک‌های اطراف تهران معرفی می‌شود که افراد می‌توانند با خریداری کردن ویلا در این شهرک‌، یک باغ ویلا با فول امکانات داشته باشند. در این زمینه نیز می‌توانید از کارشناسان املاک ۱۳۷ کردان کمک بگیرید.

بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

عکس لوکس ترین ویلا های اطراف تهران را در کجا مشاهده کنیم؟

می‌توانید به راحتی با جست و جو در قسمت تصاویر گوگل اقدام به مشاهده کردن عکس‌های لوکس‌ترین ویلاهای اطراف تهران کنید. این کار باعث می‌شود که اگر قصد ساخت و ساز یک ویلا را دارید، از معماری دیگر ویلاها الهام گرفته و آن‌ها را در کار خود پیاده کنید.

آدرس بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا را چگونه مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن آدرس این دسته از مناطق و مراجعه راحت به آن‌ها می‌توانید به راحتی انواع اپلیکیشن‌های مختلف مخصوص به مسیر یابی را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و علاوه بر مشاهده کردن مسیر این باغ ویلاها از طریق مسیریابی دقیقی که برای شما انجام می‌دهد به راحتی به آن‌ها مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. مناطق ارزان برای خریداری باغ ویلا در تهران کدام است؟

مناطقی مانند محمد شهر، شهریار، ملارد، ساوجبلاغ جزء مناطق ارزان برای خریداری کردن باغ ویلا در تهران هستند. از بین آن ها ساوجبلاغ جزء بهترین مناطق است.

  1. از چه طریقی می‌توان عکس‌های این مناطق را مشاهده کرد؟

به راحتی می‌توانید از طریق جست و جو در قسمت تصاویر گوگل اقدام به مشاهده کردن تمامی تصاویر مربوط به این باغ ویلاها کرده و با الهام گرفتن از آن‌ها بهترین ملک خود را بسازید.

  1. چگونه آدرس این مناطق را مشاهده کنیم؟

به راحتی می‌توانید با استفاده از انواع اپلیکیشن‌های مسیر یاب اقدام به مشاهده کردن آدرس این مناطق کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)