بررسی سبک ویلا تلفیقی

می‌توان گفت سبک ویلا تلفیقی برای آن دسته افرادی که سلیقه آن ها به یک سبک ویلا محدود نمی‌شود پیشنهاد می‌شود. شاید شما طرفدار یک ویلا با سبک کلاسیک باشید و یا فردی دیگر طرفدار یک ویلا با سبکی کاملا اسپرت. موضوعی که در این بین مد نظر است، این است که برخی افراد نظر خود را تنها بر روی یک سبک محدود می‌کنند و طراح نیز می‌تواند آن را بر روی ویلای مورد نظر آن‌ها پیاده کند. اما، برخی از افراد علاقه دارند تا چند سبک را به صورت یک جا در ویلا خود داشته باشند. به عنوان مثال، علاقه‌ به طراحی کلاسیک دارند، با این حساب که می‌خواهند ویلا کمی اسپرت نیز به نظر آید. برای این دسته از افراد، سبک تلفیقی ارائه شده است که طرفداران بسیاری را نیز به همراه دارد. در این مطلب با املاک ۱۳۷ کردان همراه باشید تا به صورت اختصاصی به تمامی اطلاعات درمورد سبک ویلا تلفیقی بپردازیم. همچنین شما می‌توانید با رفتن به صفحه خرید ویلا در کردان اطلاعات مفیدی برای خرید و فروش ویلا در کردان کسب کنید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

سبک ویلا تلفیقی
بهترین ویلا ها با نازلترین قیمت در کردان
برای اطلاعات بیشتر و خرید ویلا در کردان با ما تماس بگیرید
املاک ۱۳۷کردان

سبک ویلا تلفیقی

سبک ویلا تلفیقی، یک رویکرد جامع برای طراحی است که تخصص‌هایی را که معمولا به طور جداگانه در نظر گرفته می‌شوند را گرد هم می‌آورد. این سبک تلاش می کند تا تمام عوامل و تعدیل‌های لازم برای یک فرآیند ساخت ویلا در انواع سبک‌های مختلف مانند کلاسیک و یا اسپرت را در نظر بگیرد. چند نمونه به شرح زیر است:

  • طراحی یک ویلا به سبک تلفیقی که موارد بسیار مهمی را در بر می‌گیرد، مانند معماری، مهندسی سازه، طراحی کلی ساختمان خورشیدی و HVAC. این رویکرد هم‌چنین ممکن است مدیریت چرخه طول عمر ویلا و توجه بیشتر به کاربران نهایی ساختمان را ادغام کند. هدف طراحی سبک ویلا تلفیقی اغلب در واقع تولید معماری پایدار است.
  • طراحی هر دو محصول (منظور از هر دو محصول سبک‌های مختلفی است که می‌تواند دو یا چند سبک باشد) و سیستم یا اعضای گروه ساختمانی که آن را بر روی سازه پیاده می‌کنند.

به نوعی برای سبک ویلا تلفیقی باید این گونه به سازه نگاه کنیم که در حال ساخت یک وسیله پیام رسان الکترونیکی هستیم که در کنار آن مزیت ارسال پیام به همراه پرندگان را نیز فراهم می‌کند! یعنی، یک سازه کاملا مدرن را در قالب یک محصول صد در صد سنتی قرار دهید، بدون این که آسیبی به ماهیت مدرن بودن و یا ماهیت سنتی بودن آن برسد. با در نظر گرفتن این مثال می‌توانید به صورت کلی متوجه شوید که اصل سبک ویلا تلفیقی به چه صورت است. اگر در مورد خرید و فروش ویلا مدرن در کردان سوالی دارید پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران ما تماس بگیرید.

سبک ویلا تلفیقی

همه چیز درباره ویلا به سبک تلفیقی

طراحی ویلا به سبک تلفیقی چگونه است؟

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که یک طراح می‌تواند انجام دهد این است که چگونه یک ویلا را به سبک تلفیقی طراحی کند. در ابتدا البته بگوییم که طراحی “سبک ویلا تلفیقی” زمان بسیاری را احتیاج دارد و مانند دیگر طراحی‌ها نیست که در مدت زمان کوتاهی سریعا انجام شود. پس اگر شما خریدار یک ویلا سبک تلفیقی هستید و یا قصد دارید بر روی ویلا خود این سبک را پیاده کنید، به دنبال سریع انجام شدن آن نباشید، بلکه به دنبال این موضوع باشید که چه کسی می‌تواند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد. شما می‌توانید با مشاهده ویلا در برغان نوع سبک های ویلاهای ساخته شده در این منطقه را مشاهده کنید.

طراحی سبک ویلا تلفیقی، علاوه بر این که نکاتی دارد که باید رعایت شود، یکی از طراحی‌هایی است که شخص باید از عقاید و سلایق خود در آن استفاده کند. اگر طراح  بداند که از چه چیزی در کجا باید استفاده کند، تقریبا پنجاه درصد مسیر طراحی به سبک تلفیقی ویلا را طی کرده است. طراح می‌تواند برای انجام این کار، نما را به صورت تلفیقی ارائه دهد و یا تنها یک سبک را در ساخت آن استفاده کند. او هم‌چنین می‌تواند در داخل نیز از هر دو سبک استفاده کئد و یا نیمی را سبک مدرن و نیمی را سبک کلاسیک استفاده کند. در زمینه ساخت ویلا به وسیله سبک تلفیقی، قاعده خاصی وجود ندارد که افراد بخواهند با توجه به آن اقدام به طراحی این سبک کنند. همین که بتوانند در یک زمینه هر دو سبک را ارائه دهند، یعنی به خوبی در این حوزه به فعالیت می‌پردازند. 

سبک ویلا تلفیقی

چه نوع امکاناتی در یک ویلای تلفیقی وجود دارد؟

هنگام ساخت یک ویلای تلفیقی، فقط به امکانات اولیه‌ای که یک ویلا به شما ارائه می‌دهد بسنده نکنید. هم‌چنین باید به دنبال امکانات و مزایای دیگری باشید که طراحان می‌توانند به شما ارائه بدهند. امکانات رفاهی به اندازه امکانات اولیه اهمیت دارد. در واقع آنها هستند که زندگی را در این ویلاها برای شما لذت بخش می‌کنند. در اینجا چندی از مهم‌ترین امکاناتی که سبک ویلا تلفیقی می‌تواند به شما بدهد را به شما ارائه می‌دهیم:

  • ورودی شیک

هیچ چیز بهتر از طعم یک نوشیدنی با طراوت نیست که پس از رسیدن از یک سفر طولانی و سخت می‌نوشید. بنابراین، یک ورودی شیک که می‌تواند نزدیک به آشپزخانه نیز باشد و به نوعی ورودی مستقیم به این محل داشته باشد، می‌تواند علاوه بر این که شما را سریعا به یک نوشیدنی خنک برساند، در روزهایی که تعداد خرید بسیاری را دارید، سریعا شما را به محل قرار دادن آن‌ها هدایت کند.

  • امکانات حمام و دستشویی

ویلا سبک تلفیقی می‌تواند دو نوع حمام و دستشویی را برای خود داشته باشد. یک نوع که به طراحی سنتی ارائه می‌شود و نوعی دیگر که طراحی مدرن را برای خود دارد. پس حمام و دستشویی شاید آنقدر که باید مد نظر افراد نباشد، اما فرض کنید یک حمام بزرگ که از یک وان تشکیل شده است و پنجره‌ای رو به حیاط ویلا دارد می‌تواند تا چه اندازه جذاب باشد.

  • امکانات آشپزخانه

آشپزخانه‌ها معمولا به صورت کلی به یک شکل ساخته می‌شوند اما در ویلاهای سبک تلفیقی می‌توانند از طراحی سنتی برخوردار باشند و یا کاملا مدرن ارائه شوند.

  • سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع

سیستم گرمایش و تهویه مطبوع نه تنها برای سبک ویلا تلفیقی، بلکه برای هر ویلایی ضروری است. شما باید بتوانید دمای داخل ویلا را بر اساس ترجیح خود حفظ کنید. البته ناگفته نماند که ممکن است این سیستم‌ها را در ساختمان‌های قدیمی که طراحی سبک تلفیقی را برای خود دارند دیده نشود.

  • امکانات پارکینگ

پارکینگ مهم ترین مورد به هنگام ساخت یک ویلای تلفیقی است. اگر ویلای شما بدون پارکینگ باشد، درواقع هیچ مکانی را ندارید تا با اطمینان کامل خودرو خود را در آن قرار دهید. پس باید به هنگام طراحی این دسته از ویلاها، مکانی را برای پارکینگ در نظیر بگیرید.

مراحل ساخت و طراحی ویلا به سبک تلفیقی چگونه است؟

مراحل ساخت و طراحی ویلا به سبک تلفیقی به دو صورت است. گاهی اوقات یک ویلا آماده قرار است تبدیل به یک ویلا تلفیقی شود و گاهی اوقات نیز ویلا تلفیقی قرار است از ابتدا ساخته شود. برای گزینه اول، طراح ابتدا محیط را بازدید می‌کند و سپس با توجه به محیطی که قرار است بازسازی شود مواردی را ارائه می‌دهد که املاک ۱۳۷ کردان، افراد بسیار ماهری را در این زمینه برای خود دارد که می‌تواند شما را به راحتی به خواسته مد نظرتان هدایت کند.

بازسازی می‌تواند از یک ماه تا سه ماه به طول انجامد زیرا همان طور که اشاره کردیم، طراحی سبک ویلا تلفیقی نسبت به دیگر سبک‌ها بسیار زمان بر است. مورد بعدی اما، گزینه دوم است که شما از ابتدا قصد دارید یک ویلا را برای خود داشته باشید. پس از این که زمین مورد نظر خود را انتخاب کردید، به سراغ ساخت سازه می‌روید که این ساخت می‌تواند حدودا یک ماه طول بکشد. پس از ساخت، طراحی داخلی آن انجام می‌شود و سپس یک ویلا به سبک تلفیقی بسیار زیبا به خریدار ارائه می‌شود. طراح می‌تواند حتی نظر خریدار را در این زمینه بر روی سازه خود اعمال کند تا خریدار خانه‌ای با طراحی داخلی مخصوص به خود داشته باشد.

تصاویر ویلا به سبک تلفیقی

 با جست و جو در قسمت تصاویر گوگل می‌توانید به راحتی اقدام به مشاهد کردن تصاویر ویلا به سبک تلفیقی کنید و یا از سایت رسمی املاک ۱۳۷ کردان کمک بگیرید.

سبک ویلا تلفیقی

هزینه ساخت ویلا به سبک تلفیقی چقدر است؟

هزینه ساخت این دسته از ویلاها کمی نسبت به دیگر سبک‌ها ساخت ویلا بالا است. “سبک ویلا تلفیقی” همان طور که از نامش پیداست، چندین سبک را در خود دارد، به همین دلیل می‌تواند زمان بر باشد و هزینه بیشتری را از آن خود کند. سبک تلفیقی ویلا هم‌چنین مصالح بیشتری نسبت به سبک‌های دیگر را استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه ساخت ویلا به این سبک نسبت به تک سبک‌های دیگر بالاتر باشد. می‌توانید از کارشناسان املاک ۱۳۷ کردان، اطلاعات لازم جهت هزینه ساخت ویلا به سبک تلفیقی را کسب کنید.

ویلا به سبک تلفیقی چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، سبک ویلا تلفیقی به گونه‌ای ارائه می‌شود که ساختمان علاوه بر این که ظاهری کلاسیک را ارائه دهد، در کنار آن ظاهری مدرن را نیز داشته باشد. مهم‌ترین و اصلی ترین ویژگی ویلا به سبک تلفیقی این است که سبک‌ها با تقارن در کنار یک دیگر قرار بگیرند و به نوعی یکپارچه باشند.

سوالات متداول

  1. چگونه عکس ویلا تلفیقی را مشاهده کنیم؟

با جست و جو در قسمت تصاویر گوگل می‌توانید عکس این دسته از ویلاها را مشاهده کنید.

  1. مهمترین اصل به هنگام ساخت به سبک ویلا تلفیقی چیست؟

تقارن و یک پارچگی سبک‌ها در کنار یک دیگر مهم ترین اصل است.

  1. آیا پیاده سازی سبک تلفیقی هزینه بالایی دارد؟

این سبک نسبت به دیگر سبک‌ها هزینه بالایی را به هنگام پیاده سازی از آن خود می‌کند.

 

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)