آشنایی با مزایای خرید ویلا کوهستانی

ویلا انواع متفاوتی دارد که یکی از آنها ویلا کوهستانی است. این ویلا دارای طرفداران زیادی است و همچنین در مناطق کوهستانی فروش بالایی دارد. این ویلاها برای کسانی که از طبیعت لذت می برند اهمیت بسیار بالاتری نیز دارد. منظره باشکوه کوهستان همراه طبیعتی سبز و بکر و صدای زیبای حیوانات، دنیای بسیار زیبایی را در ویلاهای کوهستانی می سازد. بسیاری از افراد به دلیل همین ویژگی های زیبا اقدام به خرید ویلا کوهستانی می کنند. هدف ما از ارائه این مقاله آشنا کردن شما با ویلا کوهستانی و مزایای خرید ویلا کوهستانی بوده است. اگر می خواید با تمام نکات مربوط به این نوع ویلا بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

آشنایی با مزایای خرید ویلا کوهستانی
خرید ویلا مدرن در کردان
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
املاک ۱۳۷ کردان

مزایای خرید ویلا کوهستانی

ویلا کوهستانی به ویلاهایی گفته می شود که در نزدیک کوهستان بنا می شوند و ترکیبی از جنگل و کوهستان فضای اطراف این ویلاها را تشکیل می دهد. در مناطقی مانند شمال کشور که کوهستانی است و همچنین طبیعت درجه یک و غنی دارد، هرساله استقبال زیادی از ویلا کوهستانی می شود. یکی از مزایای خرید ویلا کوهستانی این است که معمولا قیمت کمتری نسبت به دیگر ویلاها دارند زیرا از امکانات رفاهی و خدماتی مانند مدرسه و یا بیمارستان که نقش بسیار مهمی دور هستند. همچنین دسترسی سخت به کوهپایه باعث شده تا ساخت و ساز کمی در این مناطق صورت بگیرد و طبیعت در بیشتر موارد دست نخورده است. یکی از مناطق معروف در ایران که ویلاهای کوهستانی زیادی در آن ساخته شده است؛ چمستان نام دارد. این منطقه در شمال کشور قرار دارد و اکثر ویلاهای کوهستانی لوکس در این منطقه ساخته شده اند. اگر به دنبال ویلاهای مدرن و لوکس می‌گردید به شما خرید ویلا در کردان را پیشنهاد میکنیم.

آشنایی با مزایای خرید ویلا کوهستانی

همه چیز درباره خرید ویلا کوهستانی

امکانات ویلا کوهستانی

در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با امکانات ویلا کوهستانی آشنا کنیم تا شما بدانید با خرید یک ویلا کوهستانی می توانید از چه امکاناتی استفاده کنید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تراس با منظره کوهستان و جنگل:

یکی از بهترین امکانات ویلا کوهستانی داشتن تراس با منظره های بسیار جذاب است. اکثر تراس های ویلا کوهستانی منظره ای رو به جنگل و کوهستان دارند و چه چیزی جذاب تر از نوشیدن چای در هنگام عصر در تراسی است که منظره جنگل و کوهستان داشته باشد. جالب است بدانید که اکثر ویلا مدرن در کردان دارای دو تراس نیز هستند.

استخر آب گرم و سرد:

معمولا بیشتر ویلاها دارای استخر آب گرم و سرد هستند. ویلاهای کوهستانی نیز جزء همین ویلاها است. اکثر ویلاهای کوهستانی دارای استخرهای آب گرم و سرد هستند و شما می توانید هر موقع از روز از استخر استفاده کنید.

نگهبان ۲۴ ساعته و دوربین های مداربسته:

معمولا ویلاهای کوهستانی دارای نگهبانان ۲۴ ساعته و همچنین دوربین های مداربسته هستند و از این جهت امنیت بسیار بالایی دارند. البته لازم به ذکر است که این مورد مخصوص ویلاهای کوهستانی شهرکی است. به عبارتی دیگر ویلا کوهستانی که در شهرک ویلایی قرار دارند دارای نگهبان ۲۴ ساعته و دوربین های مداربسته هستند. ویلاهای منفرد بستگی به سازنده دارد که برای آن نگهبان و یا دوربین مداربسته بگذارد یا خیر.

امکانات ویلا کوهستانی

آشنایی با مزایای خرید ویلا کوهستانی و معایب آن

در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با مزایای خرید ویلا کوهستانی و همچنین معایب این کار آشنا کنیم تا شما با در نظر گرفتن هر دو این موارد تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

مزایای خرید ویلا کوهستانی

چند مورد از مهم ترین “مزایای خرید ویلا کوهستانی” عبارت اند از:

برخورداری از ویلا بسیار جذاب در منطقه رویایی:

ویلاهای کوهستانی اغلب نمای سنگی دارند که این ظاهر و طراحی ویلا را یکدست و زیبا می کند. این یعنی شما صاحب ویلایی بسیار زیبا می شود. منطقه اطراف ویلا نیز قطعا کوهستان، جنگل و ابرهای نزدیک به شما هستند که باعث ایجاد منطقه ای بسیار رویایی می شود.

قیمت پایین ویلا کوهستانی:

دومین مزیت خرید ویلا کوهستانی مربوط به قیمت پایین این ویلا است. در بالاتر نیز کمی در راجب این مورد حرف زدیم. قیمت پایین ویلا کوهستانی باعث شده تا افرادی که سرمایه کافی برای خرید ویلاهایی همچون ویلا ساحلی را ندارند برای خرید این ویلا اقدام کنند. دلیل قیمت پایین این ویلا نیز دسترسی کمی مشکل به خدمات و امکانات رفاهی است که در بالاتر دو مورد آن نامبرده شد. به هر صورت قیمت پایین این ویلا یکی از شاخص های جذاب برای خرید این نوع ویلا است.

آب و هوای بسیار دلپذیر:

آب و هوایی که در مناطق کوهستانی و همچنین در اطراف ویلاهای کوهستانی ساکن است آب و هوای خشک و سرد است. یعنی وقتی تابستان شروع می شود افراد درون شهر آب و هوای گرم و شرجی را تجربه می کنند که بسیار آزار دهنده است اما شما آب و هوایی خنک و ملایم دارید و گرما به شما نزدیک نمی شود. این ویژگی را ویلا در برغان نیز دارند.

مزایا و معایب خرید ویلا کوهستانی

معایب خرید ویلا کوهستانی

چند مورد از مهم ترین معایب خرید ویلا کوهستانی عبارت اند از:

دوری از امکانات رفاهی:

اولین و شاید مهم ترین عیب ویلا کوهستانی این است که از امکانات رفاهی دور هستید. برای مثال شما از شهر بازی، ادارات دولتی و… فاصله دارید. البته این فاصله همیشه خیلی دور نیست و برای مثال اکثر ویلاها تنها ۵ تا ۱۰ کیلومتر با شهر مورد نظر فاصله دارند.

دوری از مراکز خدماتی:

بیمارستان ها، مدارس، ادارات و همه شغل هایی که شما برای دریافت خدمات ممکن است به آنها احتیاج داشته باشید در شهر قرار دارند و شما باید برای دسترسی به آنها فاصله ویلا تا شهر را طی کنید.

کلام پایانی درباره مزایای خرید ویلا کوهستانی

عنوان این مقاله مزایای خرید ویلا کوهستانی بود. البته شما یاد گرفتید که ویلای کوهستانی چیست، مزایای خرید ویلا کوهستانی کدام است و همچنین معایب این کار چیست. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کلام پایانی در مورد مزایای خرید ویلا کوهستانی

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)