معایب ویلا متراژ بالا چیست

ویلاها ویژگی های مختلفی دارند که یکی از ویژگی های بعضی از ویلاها متراژ بالای آنها است. خرید ویلا با توجه به سلیقه و نیاز یک فرد انجام می شود و در مورد متراژ ویلا باید گفت که هرچه خانواده بزرگ تر باشد فرد باید ویلا با متراژ بالاتری خریداری کند. اما خرید ویلا با متراژ بالا آنچنان مزیت خوبی هم نیست و معایب زیادی دارد. ما می خواهیم در این مقاله شما را با معایب ویلا متراژ بالا و خرید این نوع ویلاها آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ویلا در برغان
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
املاک ۱۳۷ کردان

معایب ویلا متراژ بالا

ابتدا باید مشخص کنیم که کدام ویلاها را را می توان ویلا متراژ بالا محسوب کرد. در کل به ویلاهایی که بیشتر از ۵۰۰ متر باشند، ویلا متراژ بالا گفته می شود. حال ممکن است است این ویلا با هر سبک و الگویی ساخته شده باشد. فلت، نیم پیلوت، دوبلکس یا تریبلکس سبک هایی هستند که ویلاهای متراژ بالا با توجه به یکی از آنها ساخته می شود. البته دو سبک آخر یعنی دوبلکس و تریبکس رایج ترین سبک ها محسوب می شوند. برای مثال یکی از معایب ویلا مدرن در کردان با متراژ بالا قیمت بالای آن هاست و هرکسی نمی تواند آنها را بخرد. وقت آن است که با مزایا و معایب ویلا متراژ بالا به خوبی آشنا شوید. برای آشنایی با این موارد به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

معایب ویلا متراژ بالا چیست؟

همه چیز درباره مزایا و معایب ویلا متراژ بالا

مزایا ویلا متراژ بالا

البته ویلا متراژ بالا در کنار معایب، مزایایی نیز دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت و از کنارشان ساده گذر کرد و ما در این بخش می خواهیم این مزایا را با شما بررسی کنیم. همراه ما باشید.

داشتن فضای بسیار زیاد

اولین مزیت ویلا متراژ بالا داشتن فضای بسیار باز و زیاد است. شما می توانید هر کاری در این فضا انجام دهید. اگر می خواهید باغی بزنید، درختی بکارید، گلخانه ای ایجاد کنید و…، فضای کافی برای همه این کارها دارید.

دکوراسیونی جذاب و زیبا

ویلاهای متراژ بالا یکی از بهترین و زیباترین دکوراسیون ها را دارند و این یکی از نکات مثبت درباره ویلا متراژ بالا است. با خرید ویلا در کردان می‌توانید به دکوراسیونی زیبا و جذاب دسترسی داشته باشید. اگر شما وارد این ویلاها شوید خواهید دید که دکوراسیون آنها کاملا به روز و مدرن ساخته شده است.

دسترسی به امکانات زیاد

سومین مزیت خرید ویلا متراژ بالا، داشتن امکانات بسیار بالا است. این ویلاها معمولا با بیشترین امکانات ساخته می شوند و یکی از دلایل قیمت بالای این ویلاها  نیز امکانات بالاست.

استفاده از مصالح درجه یک

ویلاهای متراژ بالا جزء ویلاهایی هستند که از مصالح درجه یک برای ساخت آنها استفاده شده است. این ویلاها به این دلیل که زیر نظر یک نفر ساخته می شوند معمولا بهترین مصالح و بهترین کیفیت را دارند. برای مثال اکثر ویلا در برغان با مصالح درجه یک ساخته شده است. شهری که ویلا در آن قرار دارد نیز در کیفیت مصالح استفاده شده تاثیر زیادی دارد. برای مثال شهرهای شمالی کشور همیشه در معرض باران های شدید قرار دارند و ویلاهای متراژ بالا در این شهرها کیفیت مصالح بسیاری بالایی دارد.

مزایا ویلا متراژ بالا

معایب ویلا متراژ بالا

در بخش قبل با مزایا کلی خرید ویلا متراژ بالا آشنا شده اید اما در این بخش می خواهیم با شما معایب ویلا متراژ بالا بررسی کنیم تا شما بتوانید تصمیم بهتر  و راحت تری بگیریم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

قیمت نجومی ویلا متراژ بالا

می شود گفت که اولین “معایب ویلا متراژ بالا”، قیمت نجومی این ویلا است. این ویلاها به چند دلیل قیمت بسیار بالایی دارند. اولین دلیل که مساحت بسیار زیاد این ویلاها است که باعث افزایش شدید قیمت ویلا می شود. دومین دلیل که باعث افزایش قیمت بسیار بالا می شود امکانات است. ویلاها متراژ بالا امکانات بسیار به روز و مدرنی دارد و یکی از دلیل های قیمت نجومی نیز همین موضوع است. دلیل سوم ایجاد قیمت نجومی نیز استفاده از مصالح درجه یک است. وقتی می خواهید ویلا متراژ بالایی را خریداری کنید حتما یک مهندس متخصص در این باره را با خودتان ببرید تا بتوانید از وضعیت و کیفیت مصالح اطمینان حاصل کنید. هرچه کیفیت مصالح استفاده شده بیشتر باشد، قیمت ویلا نیز نجومی تر می شود.

هزینه مراقب بسیار بالا

شاید اطلاعات زیادی درمورد نگهداری از ویلا نداشته باشید. در این باره باید بگوییم که هرچه امکانات یک ویلا بیشتر باشد، هزینه نگهداری آن هم  بیشتر می شود. در بسیاری از موارد ویلا به دلیل داشتن یک جایگاه در شهر های متفاوت است که اگر به آنجا سفر کردید مشکل جا و مکان نداشته باشید. در این موارد، ویلاها معمولا در روزهای زیادی از سال خالی از سکنه است و شما باید وظیفه تامین امنیت ویلا را به نحوه درست انجام دهید. این تامین امنیت نیز شامل خرید دوربین مدار بسته، خرید دزدگیر و یا استخدام نگهبان می شود. البته این هزینه تنها درمورد امنیت صدق نمی کند بلکه استخر و محوطه سبز نیز نیاز به مراقب های شدید دارد.

بازار خرید و فروش پایین

سومین معایب ویلا متراژ بالا، بازار خرید و فروش پایین است. همانطور که می دانید ۹۰ درصد مردم قوه خرید این چنین ویلاهایی را ندارد. اما همچنان بازار فروش این ویلاها داغ است. همیشه سرمایه گذارانی وجود دارند که ویلا را حتی با قیمت بالا خریداری می کنند و معتقد هستند که به زودی با فروش این ویلا سود زیادی را کسب می کنند.

معایب ویلا متراژ بالا

کلام پایانی

این مقاله درباره معایب ویلا متراژ بالا بود و ما در این مقاله شما را با مزیت ها  و معایب ویلا متراژ بالا آشنا شدیم. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید از اینکه تا آخر این کلاس با ما بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)