ویژگی ویلا جنگلی

بسیاری از افراد به دلیل خوش آب و هوا بودن، زیبا بودن، سرسبز بودن و … خرید ویلا جنگلی را به خرید دیگر ویلا ها ترجیح می دهند. شمال کشور یکی از بهترین مکان ها برای خرید ویلا جنگلی است.
همانطور که می دانید شمال کشور ما یکی از سرسبز ترین و بهترین شهرهایی است که می توان برای خرید ویلا جنگلی انتخاب کرد. به دلیل پوشش گیاه غنی در این شهر، ویلا های جنگلی متعددی نیز شکل گرفته است.
ما در این مقاله می خواهیم برای شما درباره ویژگی ویلا جنگلی، امکانات ویلا جنگلی و همچنین نکات مهم در موقع خرید ویلا جنگلی صحبت کنیم. اگر شما هم می خواهید با این مباحث به طور کامل آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟
خرید ویلا در کردان
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
املاک ۱۳۷ کردان

ویژگی ویلا جنگلی

امروزه انواع مختلفی از ویلا ها وجود دارند. یکی از ویلا های پرطرفدار در بین مردم ویلا های جنگلی هستند. این سبک از ویلا ساختار زیبایی دارد، و به صورت چوبی است چرا که باید سبک جنگلی داشته باشد، همچنین ویژگی های این ویلا ها باعث پر طرفدار بودن آن هاست.

با مراجعه به بخش ویلا در برغان املاک ۱۳۷ کردان، می توانید انواع ویلا های جنگلی را مشاهده و در صورت پسند شدن بخرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی ویژگی ویلا جنگلی بپردازیم.

ویژگی ویلا جنگلی

آشنایی با همه چیز درباره ویژگی ویلا جنگلی

در اولین بخش از این مقاله می خواهیم شما را با ویژگی ویلا جنگلی آشنا کنیم. زیبایی و منظره چشم نواز داشتن تا قیمت، همگی جزء ویژگی های این نوع ویلا هستند. با ما همراه باشید تا به طور کامل با این ویژگی ها آشنا شوید.

آشنایی با ویژگی ویلا جنگلی

در اولین بخش از این مقاله می خواهیم شما را با “ویژگی ویلا جنگلی” آشنا کنیم. زیبایی و منظره چشم نواز داشتن تا قیمت، همگی جزء ویژگی های این نوع ویلا هستند. با ما همراه باشید تا به طور کامل با این ویژگی ها آشنا شوید.

۱. داشتن منظره بسیار زیبا
اولین مزیت ویلا جنگلی مربوط به منظره آنها می شود. به دلیل قرار گرفتن این ویلا ها در دل جنگل، شما قطعا شاهد منظره بسیار زیبایی از درختان و کوه خواهید بود. دور تا دور ویلا را پر از گل های زیبا و درختان بلند است. همچنین صدای پرندگانی از بالای درخت ها به گوش می رسد جذابیت این ویلا ها را دو چندان می کند.

۲. قیمت مناسب نسبت به دیگر ویلا ها
با خرید ویلا در کردان، می توانید از دومین مزیت ویلا جنگلی که مربوط به قیمت آن است لهره مند شوید. قیمت این ویلا ها به دلیل دور بودن از ظهر و قرارگیری در دل جنگل بسیار پایین تر و مناسب تر از ویلا های داخل شهر و یا ویلا های ساحلی است. البته این قیمت پایین نیز بخاطر ین این است که شما از مراکز درمانی، مراکز تحصیلی، فروشگاه ها و … کاملا دور هستید.

آشنایی با ویژگی ویلا جنگلی

۳. تنوع زیاد در ساخت این ویلا ها
به دلیل گسترده بودن جنگل ها برای مثال در شمال کشور، ویلا های متعددی با سبک ها و الگو ها معماری متفاوت ساخته شده است. این یعنی شما می توانید از ویلا های مختلف با سبک های متفاوت دیدن کنید و در آخر بسته به علاقه خود از بین ویلا های مورد نظر انتخاب نهایی را انجام دهید.البته ناگفته نماند که ما فقط برای مثال شمال کشور را نام می بریم زیرا اینجا بزرگترین و بهترین پوشش گیاهی را دارد وگرنه بیشتر ویلا مدرن در کردان بصورت ویلا جنگلی است که انواع متفاوت و کلاسیکی دارند.

۴. داشتن آب و هوای بسیار عالی
چهارمین ویژگی ویلا جنگلی، داشتن آب و هوای بسیار عالی است. این ویلاها به دلیل قرار گرفتن در جنگل آب هوای بسیار بهاری و خنکی دارند. پوشش گیاهی گسترده باعث شده تا آب و هوای این مناطق بسیار دلپذیر باشد. همچنین گاهی نزول باران را می توانید در این جنگل ها شاهد باشید که در نوع خود بسیار زیبا است.
۵. سرمایه گذاری رو به رشد

خرید ویلا جنگلی همیشه باعث شده تا صاحبان سود ببرند. همانطور که می دانید قیمت ویلا ها به دلیل مهاجرت شهرنشینان و تقاضا زیاد برای خرید ویلا مدرن در کردان و دیگر نقاط ایران، روز به روز در حال افزایش است. پس اگر شما ویلایی خریداری کنید قطعا پول شما در حال رشد است و شما از این خرید پشیمان نمی شوید.

امکانات و ویژگی ویلا جنگلی

در بخش قبل آب ویژگی ویلا جنگلی آشنا شده اید. این بخش مربوط به امکانات ویلا جنگلی است. یک ویلا جنگلی باید چه امکاناتی داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.
۱. داشتن پارکینگ و راه ماشین رو
داشتن پارکینگ برای ویلا جنگلی جزء اولین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. شما نمی تواند ماشین را در جنگل قرار دهید پس باید پارکینگ و راهی در ویلا برای ماشین اختصاص داده شود.
۲. داشتن استخر آب گرم و سرد
همیشه وقتی ویلایی استخر داشت جزء ویلاهای لاکچری و پیشرفته محسوب می شد اما اکنون یکی از امکانات ساده و همیشگی ویلاها ، داشتن استخر است. ویلا جنگلی نیز باید استخر داشته باشد.
۳. داشتن آلاچیق در بیرون
آلاچیق مخصوصا در ویلاهای جنگلی جزء امکانات بسیار جذاب محسوب می شود. ویلاهای جنگلی باید دارای آلاچیق باشند که صاحبان ویلا بتوانند عصرانه خود را در بیرون ویلا صرف کنند. همچنین بیشتر افراد در هنگام باران به زیر آلاچیق رفته و از تماشا باران لذت می برند.

نکات مهم در موقع خرید ویلا جنگلی

نکات مهم در موقع خرید ویلا جنگلی

اکنون که با امکانات و ویژگی ویلا جنگلی آشنا شده اید وقت این است که نکاتی را یاد بگیرید که در موقع خرید ویلا باید به آنها توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. این نکات مهم عبارت اند از:
۱. بررسی سند ویلا جنگلی
بررسی وضعیت سند ویلا جنگلی اولین و مهم ترین نکته است. اگرچه معمولا ویلاهای جنگلی دارای سند شش دانگ بوده اما باز هم باید وضعیت سند را بررسی کنید. نوع سند تاثیر زیادی در قیمت ویلا دارد.
۲. بررسی کیفیت مصالح استفاده شده
به دلیل قرار گرفتن ویلا در جنگل، رطوبت بیشتری ویلا را احاطه می کند. همچنین ممکن است گاهی اوقات باران های شدیدی ببارد. به همین دلیل قبل از خرید کیفیت مصالح استفاده شده را بررسی کنید تا برایتان مشکلی پیش نیاید. برای این کار می تواند با یک فردی که در این حرفه ای است از ویلا بازدید کنید.

کلام پایانی

در این مقاله شما آموختید که ویژگی ویلا جنگلی چیست، ویلا جنگلی باید چه امکاناتی داشته باشد و به چه نکاتی در هنگام خرید ویلا در کردان باید توجه کرد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)