همه چیز درباره تراس در ویلا

تراس ها جزء مکان هایی هستند که در ویلا و آپارتمان ها بسیار به چشم می آیند و می تواند جزء بهترین قسمت های یک ویلا و یا آپارتمان دانست. ویلاها و آپارتمان ها همیشه دارای تراس هستند و این یک دلیل موجه دارد. به دلیلی زیاد شدن آمار شهرنشینی و دوری از فضاهای سبز و یا جنگل ها و حتی کوه پایه‌ها، مدیران ساخت و ساز، تراس ها را طراحی کرده اند تا افراد بتوانند برای رفع خستگی به تراس در ویلا بروند و در آنجا از هوای پاکیزه و منظره ای زیبا لذت ببرند. شاید ویلا و یا آپارتمان شما نیز دارای تراس باشد و شما قصد طراحی دیزاین آنجا را داشته باشید. برای این کار باید به همه اطلاعات در مورد تراس در ویلا آشنا شوید. به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

درباره تراس در ویلا
خرید ویلا در برغان
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
املاک ۱۳۷ کردان

تراس در ویلا

در این بخش از مقاله شما را با تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد تراس در ویلا آشنا خواهید شد. در واقع بعضی بر این باورند که تراس و بالکن دو کلمه هم معنی هستند ولی اینطور نیست و این دو با هم تفاوت دارند. انواع تراس، سبک های طراحی دکوراسیون تراس و همچنین وسایل تزئینی که در تراس به کار می رود جزء مطالبی است که شما در ادامه خواهید دید. تراس ها انواع مختلفی دارند که هرکدام با توجه به سبک کاری، ویژگی ها و زیبایی های خاص خودشان را دارند. برای آشنایی با انواع ویلا ادامه این مقاله را از دست ندهید.

درباره تراس در ویلا

انواع تراس در ویلا

تراس های سنتی

اولین نوع تراس در ویلا تراس های سنتی است. تراس های سنتی جزء تراس هایی هستند که از وسایل چوبی برای تزئین و زیباسازی آنها استفاده می شود. هنوز نیز افراد زیادی هستند که به سبک سنتی علاقه دارند و همچنین می‌توانید با خرید ویلا در کردان به این تراس های سنتی دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از سبک سنتی می توانید یک جلوه اصیل برای تراس ایجاد کنید. تمام وسایل استفاده شده در این نوع تراس ها سنتی است و فضا را کاملا صمیمانه و آرامش بخش می کند.تراس سنتی در ویلا

تراس های بوهمانی

تراس های بوهو نیز نوعی دیگر از انواع تراس در ویلا هستند. تراس های بوهمانی بسیار زیبا هستند و آرامش خاصی را برای میزبان به ارمغان می آورند. برای تزئین این تراس ها از وسایل مربوطه به همین سبک استفاده می شود. امروزه این سبک بسیار رایج شده است و برای مثال ویلا مدرن در کردان برای ساخت تراس از همین سبک استفاده می کنند.

تراس های مدرن

به سبب اهمیت بالای تراس در ویلا همواره در حال پیشرفت است. همانطور که می دانید با پیشرفت صنعت ساخت و ساز و بروز شدن سبک ها، مردم بیشتر میل به استفاده از تراس های مدرن دارند. در تراس های مدرن از جدیدترین وسایل و تجهیزات استفاده شده است. اگر به برغان سفر داشته اید قطعا می دانید که بیشتر ویلا در برغان از سبک مدرن برای ساخت تراس استفاده می کنند.

تراس ویلا مدرن

تراس های روستایی

خیلی از افراد سبک های روستایی و سبک های قدیمی را بیشتر دوست دارند و به همین دلیل از تراس روستایی در ویلا استفاده می کنند. تراس روستایی، تزئینی روستایی دارد و در این تزئین صمیمیت و آرامش موج میزند. برای مثال استفاده از میز و صندلی های حصیری و یا پوست حیوانات از ویژگی های بارز سبک روستایی است.

تراس های ساحلی

تراس های ساحلی فقط مخصوص ویلاهای ساحلی هستند زیرا منظره این تراس ها، دریا است و فقط ویلاهای ساحلی تا این حد به دریا نزدیک اند. در این تراس ها به دلیل مجاورت با رطوبت از وسایل عایق و ضد زنگ استفاده می شود. همچنین تراس این ویلاها دارای مبلمانی برای آفتاب گرفتن است.

تراس های ساحلی

تراس آپارتمانی

تراس های آپارتمانی تراس هایی هستند که در طبقات بالا آپارتمان ساخته می شوند. این تراس ها ارتفاع زیادی دارد و معمولا منظره بسیار زیبایی را از شهر به نمایش می گذراند. در این تراس ها نیز با توجه به ابعاد آن، از وسایل مختلف استفاده می شود. این ها مهم ترین انواع “تراس در ویلا” بود که با شما مرور کردیم.

نکات مهم دیزاین تراس ویلا

دیزاین و ساخت تراس بسیار مهم است و شما باید حتما از نکات و اطلاعات مهم درمورد آن آگاه باشید. ما برای اینکه شما مطالب ساده و اولیه را راجب دیزاین تراس بدانید این مطالب را در ادامه برای شما جمع آوری کردیم. همراه ما باشید.

نکات مهم دیزاین تراس ویلا

کفپوش تراس ویلا

همانطور که می دانید اکثر تراس ها دارای سقف نیستند و رویشان باز است و به همین دلیل کفپوش در تراس بسیار مهم است زیرا ممکن است در معرض هوای گرم و یا سرد شدید و یا باران و برف قرار گیرد. کفپوش ها جنس های مختلفی مانند چمن، موکت و… دارند.

دیواره های تراس ویلا

دیوارها یکی از کاربردی ترین اجزا در تراس هستند. شما می توانید کارهای مختلفی با دیواره های تراس انجام دید. برای مثال می توانید از شیشه و یا فلز به جای دیوار استفاده کنید که نمای بسیار زیباتری بسازد. همچنین می توانید این دیواره ها را با گل و گیاه بپوشانید تا بسیار زیبا شود. همچنین می توانید قفسه هایی را برای قرار داد گلدان بر روی دیواره ها ایجاد کنید.

 

نورپردازی تراس ویلا

نورپردازی یکی از مهم ترین مسائل در دیزاین تراس است که اهمیت کمی به آن داده می شود. شما می توانید نورپردازی تراس را با کمترین هزینه و به زیباترین شکل ممکن انجام دهید زیرا تراس خیلی بزرگ نیست و نورپردازی آن هزینه زیادی نمی خواهد. اما یک نورپردازی مناسب می تواند تراس را برای شما بسیار زیباتر کند.

نورپردازی تراس ویلا

کلام پایانی

تراس در ویلا، انواع مختلف تراس و نکات قابل توجه برای دیزاین تراس عناوینی بود که شما به طور کامل در این مقاله با آنها آشنا شده اید. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)