ویلا تریبلکس چیست؟

ساخت ویلا یکی از کارهایی است که امروزه بسیار رایج شده و افراد ترجیح می دهند که بر روی ویلا سرمایه گذاری کنند. زیرا قیمت زمین و ویلا روز به روز در حال افزایش است و سرمایه گذاری موفقی در این زمینه میتوان داشت. هر ویلا بر طبق الگو و روشی ساخته می شود. یکی از این سبک ها تریبلکس است.
این سبک در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای مثال شما می توانید این سبک را در ویلا مدرن در کردان مشاهده کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره ویلا تریبلکس چیست بدست آورید به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم؟

ویلا تریبلکس چیست؟
خرید ویلا در کردان
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
املاک ۱۳۷

انواع سبک ویلا

ویلا انواع و سبک های متفاوتی دارد. تریبلکس نیز جزء همین انواع است. ما قصد داریم در این بخش خرید ویلا در کردان، انواع ویلا و ویژگی های هرکدام  را برای شما ارائه کنیم. ادامه این مقاله را از دست ندهید.برای اینکه بدانیم ویلا تریبلکس چیست باید اطلاعات لازم درباره آن را داشته باشیم.همچنین برای بدست آوردن اطلاعات لازم و صحیح باید منبعی معتبر داشته باشیم.

گروه املاک ۱۳۷ کردان اینجا هستند تا بهترین و درست ترین راهنمایی ها را در مورد انواع ویلا مدرن در کردان در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند.

انواع سبک ویلا

انواع ویلا

ویلا فلت

اولین نوع از انواع ویلا در برغان که قصد معرفی آن را داریم، ویلا فلت است. ویلا فلت به ویلاهای یک طبقه گفته می شود و در بین انواع ویلا، کمترین ارتفاع را از زمین دارند. به زبان دیگر، به ویلاهایی که با سطح زمین یکسان باشند و یا همکف، ویلای فلت گفته می شود.

ویلا فلت

ویلا نیم پیلوت

بعد از مد افتادن ویلا فلت و درخواست های زیاد برای سبکی نوین از ویلا سازی، ویلاهای نیم پیلوت معرفی شد. ویلا نیم پیلوت به ویلایی گفته می شود که به صورت یک نیم طبقه فاصله دارد و معمولا این نیم طبقه، اتاق خواب می باشد.
البته در مواردی از این نیم طبقه به عنوان پارکینگ یا انبار استفاده شده است. ویلا نیم پیلوت از ویلا فلت زیباتر شد زیرا دیگر طراحی ساده و همکف نداشت. سبک نیم پیلوت نیز بعد از فلت از طرفداران زیادی برخوردار شد.
البته ناگفته نماند که این سبک انواع متفاوت خود را دارد و شما با توجه به علاقه خود می توانید انتخاب کنید. هزینه ساخت این سبک از ویلا از ساخت ویلا با سبک فلت نیز بیشتر است.

ویلا نیم پیلوت

ویلا دوبلکس

ویلا دوبلکس همانطور ک از نامش پیداست دارای دو طبقه مجزا است که وسیله پلکانی به یکدیگر وصل می شوند. این سبک از ساخت و ساز ویلا همچنان طرفداران زیادی دارد و با وجود سبک تریبلکس، از یاد نرفته است.
ویلا در برغان معمولا از این سبک پیروی می کنند و وقتی شما از این منطقه بازدید کنید می توانید انواع مختلفی از این سبک را ببینید. در این سبک معمولا از طبقه اول به عنوان آشپرخانه، پذیرایی و حال استفاده می شود و اتاق خواب، کتابخانه، حمام و بقیه چیزها در طبقه بالا جای دارند.

ویلا دوبلکس

ویلا تریبلکس

ویلا تریبلکس چیست؟ برای جواب به این سوال باید بگوییم که ویلا تریبلکس مدرن ترین و همچنین هزینه برترین سبک ویلا در حال حاضر است. این نوع ویلاها از ظاهری بسیار زیاد و منظره ای دیدنی دارند.
همچنین این سبک ویلا تریبلکس دارای مکان های خاصی مانند سالن های ورزشی، سنا و جکوزی است. طبقات این ساختمان از یکدیگر جدا هستند و این باعث راحتی ساکنین این نوع ویلاها است.

ویلا تریبلکس

معنی ویلا تریبلکس چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که معنی ویلا تریبلکس چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که ویلا تریبلکس به سه طبقه جدا از یه واحد ساختمانی گفته می شود.
در موارد زیادی دیده شده است که در هر طبقه از این سبک خانواده ای زندگی می کند اما در واقع هر طبقه بخشی از یک خانه بزرگ است و ویلا تریبلس تشکیل شده از سه طبقه بسیار مجهز و زیبا که فضای کامل واحد را تشکیل می دهند.

معنی ویلا تریبلکس چیست؟

ویلا تریبلکس بهتر است یا دوبلکس؟

افراد زیادی بعد از پی بردن به این سوال که ویلا تریبلکس چیست از ما پرسیدند که ویلا تریبلکس بهتر است یا دوبلکس؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در جایگاه اول میزان سرمایه شما برای ساخت ویلا اهمیت دارد.
اگر از نظر سرمایه مشکلی ندارید می توانید ویلا تریبلکس بسازید. اینگونه می توانید از یک ویلا رویایی لذت ببرید و یا اینک می توانید در یک طبقه و یا دو طبقه از ویلا تریبلکس خودتان زندگی کنید و طبقه اضافی را به فروش بذارید.
اما اگر از نظر مالی محدودیت دارید و همچنین می خواهید از یک ویلا بسیار مدرن استفاده کنید، ما به شما ساخت ویلا دوبلکس را پیشنهاد می کنیم. اینگونه هم فضای کافی و مورد نیاز خود را دارید و همچنین می توانید از ظاهر زیاد و راحت بودن ویلا لذت ببرید.

کلام پایانی درباره ویلا تریبلکس چیست

در این مقاله شما با ویلا تریبلکس چیست و انواع سبک ها در ساخت و ساز ویلا به خوبی آشنا شده اید. البته اطلاعات بسیار زیادتری درباره انواع ویلا از لحاظ جغرافیایی و یا سازه ای وجود دارد که می توانید در این وبسایت درباره آنها اطلاعات کسب کنید. از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بوده اید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کلام پایانی درباره ویلا تریبلکس چیست

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)