بررسی ۴ اشتباه رایج هنگام خرید ویلا

خرید و فروش و یا ساخت و ساز ویلا یکی از شلوغ ترین حوزه های کاری است که امروزه وجود دارد. بسیاری از افراد به این حرفه ورود کردند و تاکنون در حال فعالیت هستند. اما وقتی شما برای خرید ویلا به آنها مراجعه می کنید باید حواستان به همه چی باشد. شاید سرتان کلاه بزارند، شاید پولتان را بخورند و…  پس ابتدا باید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا اشتباه رایج هنگام خرید ویلا را برای شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

خرید ویلا مدرن در کردان
برای اطلاعات بیشتر و تماس با مشاوران ما کلیک کنید
املاک ۱۳۷ کردان

اشتباه رایج هنگام خرید ویلا

با رونق گرفتن خرید و فروش ویلا در سال های اخیر و با شدت گرفتن روند مهاجرت داخلی مردم از کلان شهرها به شهرهای ویلایی روند افزایش قیمت ویلاها بسیار بالا بوده و باعث افزایش زیاد قیمت ویلا ها شده است. به همین منظور ما اینجا هستیم تا اشتباه رایج هنگام خرید ویلا را برایتان بگوییم تا پول زیادی که صرف خرید ویلا می کنید هدر نرود. متاستفانه در صورت عدم اطلاعات کافی اگر نسبت به خرید ویلا اقدام کنید بعد از مدتی ممکن است از خرید خود پشیمان شوید ولی دیگر کار از کار گذشته باشد. به خاط همین میخواهیم در مورد اشتباه رایج هنگام خرید ویلا صحبت کنیم پس ادامه این مقاله را از دست ندهید. شما می‌توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید و نسبت به خرید ویلا در برغان هر سوالی دارید از ما بپرسید تا کامل جواب سوال هایتان را بدهیم.

بررسی اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا

همه چیز درباره اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا

حتما نباید ویلای ساحلی بخرید

اولین “اشتباه رایج هنگام خرید ویلا” مربوط به نوع ویلاها می شود. درست است که ویلاهای ساحلی منظره بسیار جذابی دارند و هرکس می خواهد تا در بین انواع ویلاها، ویلای ساحلی داشته باشد اما نکته ای وجود دارد. با مهاجرت افراد از کلان شهرها به شهرهای ویلایی، قیمت ویلا چند برابر شده است. ویلا ساحلی به طور طبیعی از بقیه ویلاها بسیار گران تر بود و در حال حاضر نیز با افزایش قیمت، قطعا باید هزینه بسیار زیادی برای خرید ویلای ساحلی کنید. شما می توانید به جای خرید ویلای ساحلی به خرید ویلا در کردان و یا ویلای جنگلی فکر کنید. ویلا جنگلی فاصله بسیار کوتاهی تا دریا دارد و حتی امکانات کمتری نسبت به ویلا ساحلی ندارد. با این وجود قیمت بسیار پایین تری نیز دارد.

حتما نباید ویلای ساحلی بخرید

خرید ویلا شهرکی هیچ مشکلی ندارد

دومین اشتباه رایج هنگام خرید ویلا دو دل بودن هنگام خرید ویلا شهرکی است. بسیاری از افراد با خرید ویلا شهرکی مشکل دارند و می‌گویند که ویلا شهرکی دارای محدودیت هایی است که نمی‌توانیم با آنها کنار بیاییم. باید بگوییم که  درست است بعضی از شرایط وجود دارد که نمی توان ویلا شهرکی را مانند ویلا شخصی دید ولی همچنان مزایای زیادی دارد. سطح امنیت ویلا شهرکی از همه ویلاها بالاتر است. همچنین شما می توانید هفته ها دور از ویلا خود بوده و نگران امنیت آن نباشید. همچنین شما در طراحی ویلا آزاد هستید و می توانید سلیقه خودتان را به کار ببرید. می توان گفت که تنها چیزی که در ویلا شهرکی کمی محدود کننده است، رفت و آمد می باشد. شما اگر مهمانی دارید حتما باید دعوت نامه داشته باشد و هیچ فرد به جز صاحبان ویلا را در ویلا شهرکی بدون دعوتنامه وارد نمی کنند. البته این کار کاملا درست است زیرا شما تنها در آنجا زندگی نمی کنید. اگر از ویلا شهرکی خوشتان میاید پیشنهاد می‌کنیم سری به ویلا مدرن در کردان بزنید.

بیشتر از اندازه خود ویلا خریداری نکنید

سومین اشتباه رایج هنگام خرید ویلا مربوط می شود به اندازه ویلایی که شما قصد خرید آن را دارید. برای مثال شما یک خانواده ۳ نفره هستید و برای این جمعیت ویلایی با ۳ یا ۲ اتاق خواب کفایت می کند. با این جمعیت لازم نیست ویلایی خریداری کنید که مساحت بسیار بزرگی داشته باشد. اینگونه پولتان از دست می رود و شما صرفا چیزی بدست می آورید که نیاز زیادی به آن ندارید. پس عاقلانه تصمیم بگیرید و خرید کنید. به جای خرید ویلا نجومی و بزرگ می توانید یک ویلای مناسب و شیک تهیه کنید و بقیه پول خود را در بازار کارتان سرمایه گذاری کنید. اینطوری هم ویلا خریداری کردید و هم در بازار کارتان سرمایه گذاری می کنید.

بیشتر از نیاز خود ویلا خریداری نکنید

توجه نکردن به قیمت ویلا

چهارمین اشتباه رایج هنگام خرید ویلا توجه نکردن به قیمت ویلا است. برای هریک از ما در هنگام خرید اولین چیزی که دارای اهمیت است، قیمت می باشد. قیمت هرجنس یکی از مهم ترین شاخص ها است  برای خرید ویلا نیز همین قانون صدق می کند. شما قبل از اینکه برای خرید ویلا اقدام کنید باید قیمت های روز ویلا را داشته باشید تا کلاه سرتان نرود. قیمت ویلا روز به روز در حال افزایش است پس اگر تصمیم شما برای خرید ویلا قطعی است، صبر نکنید.

بررسی نکردن هزینه های پنهان ویلا

یکی دیگر از اشتباه رایج هنگام خرید ویلا وقتی شما ویلایی را خریداری می کنید از سیم کشی، مصالح، پوسیدگی ها و… خبر ندارید و برای این کار باید با خودتان یک کارشناس ویلا ببرید. کارشناسان کسانی هستند که شما را از واقعیت ویلا آشکار می سازند. برای اینکه چند وقت بعد از خرید ویلا مجبور نشوید سیم کشی ساختمان را عوض کنید و یا اینکه از کیفیت مصالح ویلا نگران باشید، بهتر است که یک کارشناس خبره در کنارتان داشته باشید.

هزینه های پنهان ویلا

بررسی نکردن موقعیت ویلا

موقعیت ویلا یکی از مهم ترین شاخص هایی است که برای هر ویلا وجود دارد. موقعیت ویلا باید در جایی باشید که شما به شهر دسترسی داشته باشید. برای مثال ویلا در برغان به شهرهای تهران و کرج بسیار نزدیک است. همچنین موقعیت ویلا باید در مکانی باشد که سر و صدای اضافی نباشد. برای مثال ویلاهای جنگلی بسیار موقعیت خوبی دارند زیرا هم به شهر دسترسی دارند و هم از سر و صدا دور اند. پس همیشه حواستان به این موارد باشد تا دچار  اشتباه نشوید.

کلام پایانی

فرقی نمی کند که شما قصد خرید ویلا مدرن در کردان را دارید و یا قصد خرید ویلا در شهرهای شمالی، به هر صورت باید این نکات و اشتباه رایج هنگام خرید ویلا را همیشه یاد بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در telegram به اشتراک بگذارید
Telegram
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)