آشنایی با بهترین جای کردان برای خرید ویلا

کردان یکی از مناطق بسیار مناسب برای خرید ویلا است. ویژگی های زیادی این منطقه، آب و هوای بسیار خوب، موقعیت مکانی و … باعث شده تا این روستا یک مقصد بسیار خوب برای تمام افراد علاقه مند به خرید ویلا باشد.خرید ویلا در کردان نیازمند داشتن اطلاعات کامل درباره کردان و نیز ویژگی های این روستا است. اگر شما هم می خواهیم برای خرید ویلا به این روستا اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین جای کردان برای خرید ویلا آشنا شوید.

خرید ویلا در برغان
برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما ارتباط بگیرید
املاک ۱۳۷ کردان

بهترین جای کردان برای خرید ویلا

در این مقاله در مورد بهترین جای کردان برای خرید ویلا صحبت خواهیم کرد. همچنین اگر قصد خرید ویلا در مکان دیگری را دارید به شما توصیه می‌کنیم خرید ویلا در برغان را حتما مد نظر داشته باشید. کردان به دلیل حاصلخیزی خاک، منطقه ای خوش آب و هوا، مکان های گردشگری و تاریخی زیاد و … به یکی از شهرهای رایج برای خرید ویلا تبدیل شده است. کردان شهر بزرگی است و از بخش های مختلفی تشکیل می شود که ما می خواهیم در این مقاله مزیت ها و معایب هر کدام از این بخش ها را برای شما بیان کنیم تا بتوانید به راحتی منطقه مورد نظر خود را برای خرید ویلا انتخاب کنید. شما همینطور می‌توانید ویلا مدرن در کردان را می توانید در این مناطق پیدا کنید.

روستا کردان بسیار بزرگ است و همین باعث شده تا به مناطق مختلفی تقسیم شود. مهم ترین مناطق روستا کردان عبارت اند از: منطقه تهراندشت، سهیلیه و سرخاب. لازم به ذکر است که این سه منطقه دارای بیشترین آمار خرید ویلا هستند و این به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان است که در ادامه خواهید دید.

بهترین جای کردان برای خرید ویلا

همه چیز درباره بهترین مناطق خرید ویلا در کردان

کردان کجاست؟

کردان یکی از روستاهای نزدیک به کرج است که به دلیل ویژگی های فراوان تبدیل به یک قطب خرید ویلا شده است. این روستا زیبا به کلانشهرهایی مانند تهران و کرج بسیار نزدیک است.

فاصله این روستا تا کرج ۱۸ کیلومتر است و همچنین دارای فاصله ۶۸ کیلومتری از تهران می باشد. طبق آخرین سرشماری جمعیت این روستا حدود ۵۰۰۰ نفر بوده اند. این یعنی این روستا با جمعیت بسیار کم و نزدیکی به کلانشهرها بهترین موقعیت مکانی را دارد.

آشنایی با بهترین جای کردان برای خرید ویلا

روستا کردان بسیار بزرگ است و همین باعث شده تا به مناطق مختلفی تقسیم شود. مهم ترین مناطق روستا کردان عبارت اند از: منطقه تهراندشت، سهیلیه و سرخاب. لازم به ذکر است که این سه منطقه دارای بیشترین آمار خرید ویلا هستند و این به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان است که در ادامه خواهید دید.

منطقه سهیلیه

سهیلیه جزء مناطقی است که پر از نهال های درخت، گل های تزئینی و مراکز پرورش قارچ می باشد. همه این چیزها به دلیل وجود زمین های حاصلخیز و آب و هوای مناسبی است که در این منطقه وجود دارد.

پوشش گیاهی غنی باعث شده ا این منطقه مانند یک یاغوت سبز به نظر برسد. همه اطراف منطقه سهیلیه پوشیده از درخت و جنگل است. موقعیت مکانی منطقه سهیلیه نیز بسیار مناسب است.

منطقه سهیلیه یکی از بهترین مناطق با آب و هوای بسیار عالی است. همچنین منطقه سهیلیه دارای زمین های بسیار مناسب برای کشاورزی است و همین باعث شده که  مراکز پرورش قارچ، گل های تزئینی، نهال های درخت و… زیادی در این منطقه وجود داشته باشد.

موقعیت مکانی:

منطقه سهیلیه از شما، جنوب، غرب و شرق به ترتیب به آزادراه کرج قزوین، اشتهارد، سعید آباد و چهارباغ می رسد. راه های زیادی برای رسیدن به سهیلیه از تهران وجود دارد که مناسب ترین راه وارد شدن به اتوبان تهران کرج و سپس طی کردن اتوبان کرج قزوین است.

به دلیلی نزدیک بودن این منطقه به کلاشهرهای تهران و کرج، اکثر ویلا نشینان و یا صاحبان مناطق ویلایی سهیلیه، اهل تهران و کرج هستند. ناگفته نماند که یکی از بهترین مزیت های سهیلیه نسبت به بقیه مناطق، سنددار بودن زمین است.

اگر خواسته باشیم درباره موقعیت مکانی سهیلیه حرف بزنیم باید بگوییم که این منطقه در شهرستان ساوجبلاغ البرز قرار دارد. شمال این منطقه به آزادراه کرج قزوین، جنوب سهیلیه به اشتهارد، از شرق به چهارباغ و در غرب به سعید آباد می رسد. همچنین از تهران راهی به این منطقه وجود دارد که شما باید ابتدا اتوبان تهران کرج را طی کنید و پس از رسیدن به کرج از طریق اتوبان کرج قزوین به این منطقه برسید. پس از طی کردن ۲۰ کیلومتر از جاده کرج به هشتگرد، به جاده سهیلیه خواهید رسید. بیشتر ساکنان و ویلا نشینان منطقه سهیلیه از کرج و تهران هستند. البته منطقه سهیلیه نیز به چند بخش تقسیم می شود که بهترین جای کردان برای خرید ویلا در منطقه سهیلیه عبارت اند از : منطقه کوروش، زعفرانیه و اقبالیه. 

زمین های سنددار:

در مناطقی از سهیلیه مانند زغفرانیه شما می توانید زمین سنددار خریداری کنید و پس از خرید ویلا را در زمین خودتان بسازید. این درصورتی است که بسیاری از مناطق دیگر دارای سند نمی باشند.

منطقه سهیلیه

منطقه تهراندشت

اگر از مردم ساکن در کردان راجع به تهراندشت بپرسید قطعا در جواب می شنوید که منطقه تهراندشت یکی از خوش آب و هوا ترین و حاصلخیز ترین مناطق روستای کردان است. اما چرا انقدر معروف شده است؟

این منطقه دارای میزان آب زیادی است و این باعث وجود پوشش گیاهی غنی در این  منطقه شده است. اکثر افراد ساکن در تهراندشت دارای باغ های بسیار بزرگ و پر از میوه ای هستند که برای مصرف شخصی و یا فروش محصول از آنها استفاده می کنند.

تهراندشت نیز یکی از بهترین مناطق از نظر آب و هوایی است. این منطقه از نظر دسترسی به آب بسیار مناسب است و همین باعث شده تا باغ های میوه زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. همچنین بیشتر افرادی که در این منطقه دارای ویلا هستند، باغ نیز دارند و از محصولات آن استفاده می کنند. بررسی موقعیت مکانی این منطقه نشان داده است که تهراندشت از غرب بت تنکمان، نجم آباد و هیو، از شرق با شهرک افشاریه، قوهه و سنقر آباد، از جنوب با سرخاب، آران و عباس آباد بزرگ و از شمال با کردان، فشند و کوهسار همسایه است.

موقعیت مکانی:

همچنین بیشتر ویلا نشینان تهراندشت دارای باغ های گسترده ای هستند. اگر بخواهیم راجع به موقعیت مکانی تهراندشت صحبت کنیم باید بگوییم که، تهراندشت ۳۰ دقیقه از کرج فاصله دارد.

این منطقه از شمال، جنوب، غرب و شرق به ترتیب به فشند و کوهسار، سرخاب و آران، قوهه و سنقرآباد، تنکمان و هیو می رسد. اگر می خواهید به تهراندشت سفر کنید باید با گذر کردن از اتوبان تهران کرج، وارد اتوبان کرج قزوین شوید.

منطقه سرخاب

اگر به دنبال سرسبزترین و غنی ترین منطقه از نظر پوشش گیاهی در کردان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به منطقه سرخاب مراجعه کنید. وجود آب و هوای بسیار مناسب و باران باعث ایجاد این طبیعت فوق العاده شده است.

سرسبز بودن این منطقه باعث شده تا آن را به عنوان نگین تهراندشت بشناسند. البته جذابیت این منطقه تنها طبیعت بکر آن نیست. منطقه سرخاب دارای مکان های تاریخی و مذهبی زیادی است که هرساله تعداد زیاد توریست را به خود جذب می کند.

سرخاب سرسبز ترین و بهترین منطقه از نظر پوشش گیاهی است. نگین تهراندشت نیز یکی از لقب های منطقه سرخاب است. این منطقه علاوه بر طبیعت بکر و زیبای آن، دارای مکان های تاریخی و مذهبی زیادی است که همیشه افراد زیادی را به خود جذب می کنند.

موقعیت مکانی:

اکنون به بررسی موقعیت مکانی سرخاب می رسیم. منطقه سرخاب از تهران بزرگ ۸۰ کیلومتر فاصله دارد اما فاصله کمتری تا کرج دارد. برای رسیدن به سرخاب از کرج باید ۳۰ کیلومتر را طی کنید. این فاصله نزدیک باعث شده تا یکی از مکان های تفریحگاهی و گردشگری نیز محسوب می شود. البته در بین شهرک های موجود در منطقه سرخاب، شهرک کارینا بهترین جای کردان برای خرید ویلا در سرخاب است.

باغستان کارینا:

بهترین جای کردان برای خرید ویلا در منطقه سرخاب، شهرکی به نام کارینا است. باغستان کارینا به دلیل وجود رودی بسیار زیبا دارای خاک حاصلخیزی است و باغ های زیادی در این منطقه وجود دارد.

 عبور رودی زیبا، پوشش گیاهی غنی، خاکی حاصلخیز، آب و هوایی دلنشین و … باعث شده تا منطقه سرخاب در بین مناطق روستای کردان بسیار مشهور شود و اغلب برای خرید ویلا مدرن در کردان به این منطقه مراجعه کنند.

این شهرک که باغستان کارینا نیز معروف است دارای آب و هوای بسیار دلنشینی است. عبور رودخانه هایی باعث شده تا خاک منطقه سرخاب نیز حاصلخیز باشد و این موجب بوجود آمدن باغ های میوه زیادی در سرخاب شده است.

این موارد بهترین جای کردان برای خرید ویلا بوده اند. ما سعی کردیم تا معایب و مزایای هرکدام از مناطق مربوطه را برای شما بیان کنیم. اکنون تصمیم گیری با شما است که از کدام منطقه بهترین جای کردان برای خرید ویلا است.

ویلا در سرخاب

مزیت بهترین جای کردان برای خرید ویلا

خرید ویلا در کردان نیازمند شناخت مناطق است که در بالا به این مورد به طور کامل پرداخته شد. اما در این بخش می خواهیم برخی از مزیت های این مناطق را برای شما بیان کنیم تا شما یک لیست کلی و منظم از مزیت های این مناطق داشته باشید. همراه ما باشید.

۱.   آب و هوای بهاری و معتدل

اولین مزیت این مناطق مربوطه به آب و هوای آنهاست که بسیار دلنشین و بهاری است. وجود رودخانه در این مناطق باعث به وجود آمدن این آب و هوای بهاری شده است.

۲.   سنددار بودن زمین ها

بیشتر ویلاها سند ندارند و شما نمی توانید ملک را به نام خود بزنید اما در شهرک هایی مانند شهرک زعفرانیه تمام زمین ها سنددار هستند و این باعث شده که یکی از “بهترین جای کردان برای خرید ویلا” باشید.

۳.   افزایش قیمت ویلا در کردان

سومین مزیت خرید ویلا در کردان مربوط به قیمت ویلا است. هر روز قسمت زمین در حال نوسان است و این باعث شده تا قیمت ویلا در این منطقه بسیار رشد داشته باشد. یعنی شما با خرید ویلا در این منطقه شاهد رشد سرمایه گذاری خود خواهید بود.

۴.   کشاورزی و کشت و کار

به دلیل وجود زمین های کاملا حاصلخیز و آب و هوای بسیار خوب، کردان به یکی از مناطق مناسب برای کشت و کار تبدیل شده است. این یعنی شما می توانید در کنار استفاده از ویلا، از کشت و برداشت محصول نیز فایده ببرید.

۵.   نزدیک بودن به کلان شهرها

آخرین مزیت خرید ویلا کردان این است که این منطقه به کلان شهرهایی همچون تهران و کرج بسیار نزدیک است. همین مزیت ها باعث شده است تا ما مقاله بهترین جای کردان برای خرید ویلا را برای شما ارائه کنیم.

کلام آخر

در این مقاله ما به معرفی بهترین جای کردان برای خرید ویلا پرداختیم. همچنین لیستی از مزیت خرید ویلا در کردان برای شما ارائه کردیم. شما در این مقاله با بهترین جای کردان برای خرید ویلا آشنا شده اید. سه منطقه تهراندشت، سرخاب و سهیلیه مناطقی بودند که به شما برای خرید ویلا معرفی شد. شما می توانید با توجه به علایق خودتان، در هرکدام از این مناطق ویلا خریداری کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا آخر این مقاله همراه ما بوده اید کمال تشکر را داریم.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

در linkedin به اشتراک بگذارید
LinkedIn
در whatsapp به اشتراک بگذارید
WhatsApp
در twitter به اشتراک بگذارید
Twitter

املاک را مقایسه کنید

مقایسه (0)